Help
Op deze pagina hebben we een overzicht gemaakt van veelgestelde vragen. En natuurlijk de antwoorden op die vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.
Helpdesk:
U hoeft zelf geen account aan te maken. U hoeft alleen in te loggen op de account die al voor u aangemaakt is. Om in te loggen gaat u naar www.mybility.nl. Vervolgens klikt u op Inloggen. U kunt inloggen met de gebruikersnaam en het tijdelijke wachtwoord uit de brief die u van de gemeente ontvangen heeft. Als u voor de eerste keer inlogt, zal u direct gevraagd worden om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Om uw portemonnee op te waarderen, dient u eerst in te loggen op www.mybility.nl. Nadat u ingelogd bent, komt u op uw Dashboard en daar ziet u een blauwe tegel waar Regiotaxi Oosterschelde opstaat. Klik daar op en klik vervolgens op Opwaarderen.
Vervolgens vult u het bedrag in waarmee u op wilt waarderen en klikt u op Opwaarderen.
Er wordt u nu gevraagd om te bevestigen dat u met dit bedrag op wilt waarderen. Klik op Ja als het bedrag correct is en op Nee als u het aan wilt passen. U wordt nu naar de site van iDeal geleidt waar u uw bank kunt selecteren en de betaling uit kunt voeren.
Het geld zal na het voltooien van de betaling binnen een minuut te zien zijn op uw Dashboard.
Vervolgens vult u het bedrag in waarmee u op wilt waarderen en klikt u op Opwaarderen.
Er wordt u nu gevraagd om te bevestigen dat u met dit bedrag op wilt waarderen. Klik op Ja als het bedrag correct is en op Nee als u het aan wilt passen. U wordt nu naar de site van iDeal geleidt waar u uw bank kunt selecteren en de betaling uit kunt voeren.
Het geld zal na het voltooien van de betaling binnen een minuut te zien zijn op uw Dashboard.
U kunt inloggen door naar www.mybility.nl te gaan en op Inloggen te klikken. Vervolgens vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klikt u op Inloggen.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuwe aanvragen door op Wachtwoord opnieuw instellen te klikken.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuwe aanvragen door op Wachtwoord opnieuw instellen te klikken.
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door naar www.mybility.nl te gaan en te klikken op Wachtwoord opnieuw instellen. Hier vult u uw mailadres in en u ontvangt vervolgens een mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Om zelf uw wachtwoord te wijzigen, dient u eerst ingelogd te zijn op www.mybility.nl. Vervolgens klikt u op de naam van uw account rechts bovenaan de pagina en kiest u voor Wachtwoord wijzigen. Nadat u twee keer hetzelfde, nieuwe wachtwoord ingevuld heeft, klikt u op Wachtwoord wijzigen en is de wijziging voltooid.
Om uw transacties terug te zien, moet u eerst inloggen opwww.mybility.nl. Op uw Dashboard ziet u al direct de meest recente transacties. Om al uw transacties te zien, klikt op de tegel met de meest recente transacties.
Nadat u ingelogd bent op www.mybility.nl, ziet u op uw Dashboard direct uw actuele saldo.
U kunt niet meer dan €150,- in uw portemonnee hebben. Het bedrag waarmee u maximaal op kunt waarderen kan dus niet hoger zijn dan €150,- minus uw actuele saldo.
Om uw saldo terug te storten, moet u eerst ingelogd zijn op www.mybility.nl. Klik vervolgens op uw Dashboard op de blauwe tegel met uw actuele tegoed en klik vervolgens op Geld terugstorten.
Automatisch opwaarderen betekent dat er automatisch geld van uw bankrekening overgeboekt wordt naar uw digitale portemonnee wanneer u te weinig saldo heeft om uw rit mee te betalen. U kunt zelf aangeven met welk bedrag er maximaal opgewaardeerd mag worden en hoe vaak per week.
Om automatisch opwaarderen aan te zetten, moet u eerst ingelogd zijn op www.mybility.nl. Nadat u ingelogd bent, klikt u op uw Dashboard op de blauwe tegel met uw Regiotaxi Oosterschelde tegoed. Vervolgens klikt u op Instellingen en Automatisch opwaarderen.
Klik allereerst op de knop Uit om aan te geven dat u automatisch opwaarderen aan wilt gaan zetten. Er verschijnen nu een aantal velden die ingevuld moeten worden. Wanneer u dit gedaan heeft, klikt u op Volgende.
U wordt nu naar de website van iDeal geleid om een proefbetaling te doen. Daarna moet deze proefbetaling door uw bank goedgekeurd worden waarna automatisch opwaarderen actief zal worden.
Klik allereerst op de knop Uit om aan te geven dat u automatisch opwaarderen aan wilt gaan zetten. Er verschijnen nu een aantal velden die ingevuld moeten worden. Wanneer u dit gedaan heeft, klikt u op Volgende.
U wordt nu naar de website van iDeal geleid om een proefbetaling te doen. Daarna moet deze proefbetaling door uw bank goedgekeurd worden waarna automatisch opwaarderen actief zal worden.
Wanneer u uw pas verloren bent, moet u dit zo snel mogelijk melden aan de gemeente. Zij kunnen uw oude pas op inactief zetten en zorgen dat u een nieuwe ontvangt.
Indien uw vraag nog niet beantwoord is, kunt u contact opnemen met uw gemeente of u kunt bellen naar de helpdesk van de Regiotaxi Oosterschelde op 0113-745 050.
Wanneer u uw saldo handmatig opwaardeert, kost dit €0,30 per iDeal transactie.
Wanneer uw saldo automatisch opgewaardeerd wordt, kost dit €0,15 per opwaardering. De eenmalige kosten van het instellen van automatisch opwaarderen worden betaald door de Regiotaxi Oosterschelde.
De kosten die je betaalt voor je opwaardering bestaan uit het technische onderhoud van het online betaalsysteem, de transactiekosten die banken/betaalproviders rekenen en onze administratieve kosten voor de verwerking van de betalingen.
Ook andere internetbedrijven berekenen de kosten voor online betalingsverkeer door, maar verrekenen deze veelal in productprijzen of verzend-/administratiekosten van je bestelling. Wij kiezen er niet voor dit ondoorzichtig te verwerken en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. Wij hopen op je begrip hiervoor.
Ook andere internetbedrijven berekenen de kosten voor online betalingsverkeer door, maar verrekenen deze veelal in productprijzen of verzend-/administratiekosten van je bestelling. Wij kiezen er niet voor dit ondoorzichtig te verwerken en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. Wij hopen op je begrip hiervoor.
Als er niet voldoende saldo op uw bankrekening staat om te kunnen incasseren, wordt uw portemonnee geblokkeerd. U ontvangt hierover een mail. In die mail staat een link naar iDeal waarmee u alsnog het geld zelf over kunt maken. U portemonnee zal dan ook weer geactiveerd worden. U dient daarna wel automatisch opwaarderen opnieuw aan te zetten via de website.
Nee, er wordt alleen geld overgeboekt als u onvoldoende saldo heeft. Dus als u een rit wilt maken en u heeft onvoldoende saldo dan wordt er €10,- overgeboekt van uw bankrekening naar uw digitale portemonnee. Tijdens het instellen van automatisch opwaarderen, geeft u aan hoe vaak u wilt dat dit per week mag en met welk bedrag maximaal. In dit geval zal er dus maximaal 1 keer per week met maximaal €10,- opgewaardeerd worden.
U kunt dan een mail sturen naar klantenservice@cashlessbetalen.nl. Zij kunnen uw mailadres dan aanpassen zodat u alsnog zelf een nieuw wachtwoord aan kunt vragen.
U kunt uw vragen altijd mailen naar klantenservice@cashlessbetalen.nl.